Friday, May 27, 2011

LUAHAN DAKU 29 : SEPI


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
penat betoi ari ini...
tady bru balik dari asrama..pkl 6 ptg bru sampai rumah..sblum pulang aku pergi ke K.L jap..teman ibu aku beli tudung..hee,,;D
Alhamdulillah...
Akhirnya,tiba juga saat yang dinantikan..iaitu..
CUTI 2 MINGUU..horay!!..
bolehla rilex-2 kat rumah ni..tapi kena belajar jugak..coz ..trial tak lame lgi...cuak pulak....trial tu la yg memohon skula taun dpn.....;P
cuti 2 minggu ni la yang bahaya...sebab tak duduk asrama..kalau kat rumah ni susah nak lakukan amal ibadah..sebab syaitan sentiasa menghasut diri kita..tapi takpe..insyaAllah aku akan lawan..aku ni kan bukan betol kdg-2..kadang-2 betol..kadang-2 tak betol...aduh!!..siapa diri aku yang sebenar..=='
semalam khamis pagi...
sebelum solat subuh..aku letak MP3 aku bwh tilam..lps naik solat subuh..ak tengok ..dah tak de MP3 aku..hilang!!..kena curi ,,sedih betol..siapala yang jahat sgt tu..kalau nak pinjam cakapla..aku tak mara pon...ni sampai mencuri..aku target budak dorm aku..sbb dorm lain ta tao aku ltk bwh tilam tu...aku syak budak sorg ni...tapi aku ta nak la menuduh..sebab takde saksi..!!
mcm mane la..MP3 tu la satu-2 yg aku ader...aku tak nak kehilangannya..harap-2..lps cuti nnty..ak dpt jumpe...atao org yg curi tu kasi kt aku balik..ak ta mara pon..nak pinjam cakap je la..ni sampai mencuri..menyusahkan orang tao ta???
aku ni tak la kaya sangat sampai nak beli 1 lagi..kalau aku wat sala tego aku...kita settle cara baik..takpe la..lupekan dulu yang tu!!
Hmm,,ape perancangan cuti korg???
perancangan aku..aku nk wat folio Geografi dan folio Sejarah..pastu nak blaja,,nak ulgkaji balik ape yang aku mase f1 n f2..aku rase aku ta balik kampung kot!!.
okayla..stakat ni la aku taip..idea dah lari la...kalau korg perasan aku akan update blog ni seminggu skali...jd..klu nak bace entry seterusya..tunggula seminggu lagi.hee.;;D
okayla Faiz.."STUDY SMART NOT STUDY HARD"...
Wallahu'alam..
Assalamualaikum..;)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
P/s: esok nak pergi belajar kat library lhaa,'..
kat rumah ni bukan bole blaja pon..slagi ade pc ni..selAgi tula asik mengadap jer...
Jazakallahu Khairan Khatira:)

No comments:

Post a Comment