Saturday, May 7, 2011

LUAHAN DAKU 26: PERIKSA?


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Salam sejahtera...
hemm..kay..
Alamak!!
ujian diagnostik dah mula lhaa,'..
bru mula smalam..07052011...hari sabtu..pelik kan??
ni la seumur hidup aku..aku exam ari sabtu..ish2..
semalam subjek Bahasa Malaysia..kertas 1 n 2...
kertas 1 agak susah...kertas 2 Alhamdulillah..boleh jawab....
esok isnin,,subjek Mathematik..sub kegemaran aku..
doakan aku boleh jawab yep...
aku nak sangat dapat result yang baek ujian Diagnostik ni...
sebab..hem,,ujian ni..ibu yang ambil resultnyer~..
so,ibu kne jumpe cikgu la..tanye mcm2..perangai aku kt skula...tu ujian ni aku nak pulun habis2..aku nak dpt skurang2 nyer 6A ke atas...InsyaAllah..
aku akan mencuba sedaya upaya...
Hari ni..Ahad..08052011
Hari Ibu kan??
SELAMAT HARI IBU..semoga ibu panjang umur...
ibu seorang yang baik dan tabah menghadapi ujian...
walaupun Angah bukan anak yang baik..tapi angah senantiasa doakan ibu bahagia dunia dan akhirat...InsyaAllah..
ANGAH SAYANG IBU DAN AYAH!!!
okai lhaa,'..setakat ni saje dapat aku menaip...
nak balik asrama ni...hmmm,,,;D
Assalamualaikum!!
Jazakallahu Khairan Khatira:)

No comments:

Post a Comment