Saturday, May 14, 2011

LUAHAN DAKU 27: PUSING


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
sprti hari-hari sblumnye...
badan terasa pnt jgk..
coz..stiap hari wat bende same jerk...
hari ni 13052011..
aku pergi belajar..ehem..maklumla..periksa nak dekat...kne struggle abis-abisan...
aku pergi belajar kat perpustakaan negara...
pergi pkl 10 stgh..blik pkl 4..
punyela jnji ngan anip..hmm..anip ngan umar(kwn aku)...pergi KLCC...ish2..dyeorg ni nak kne gak ngan aku ni..=='
pastu kt sana blaja la...boring jgk..blaja sorg2 x de teman...
prut rse lapa..trun bawah jap..makan kt kafeteria dye tu..pas mkn rilex jp..dpn pintu msuk perpustakaan negara...
aku nmpak pulak tehah ngan ieqa..member aku tu..thah tutup muka..
pastu aku naik blik..smbung blaja.
rasa ngantok..pastu tertidur plak kejap kt situ..malu siot..~
adoy!
esok da kne balik asrama lhaa,'
rse malaz plak,,
esok jgk ade tahfiz..kne hafaz surah maarij..ustaz arif tasmik..klu x dpt..ape lgy..diri la..
lenguh jgk kaki...tpi..klu dpt hafal..dpt RM 10 kot..tu yg best tu..
tpi niat ni..bkn nk dptkn RM10...nk lncrkn lgy bacaan Al-quran...bru dpt pahala berganda2..btul ta??
oke laa..x de pape nk taip dah ni..otak kosong..pikir nk blaja je ni...
Wallahu'alam..
jmpe lgy..
Assalamualaikum~..;D
Jazakallahu Khairan Khatira:)

No comments:

Post a Comment