Saturday, March 17, 2012

Luahan hati 42 : Sanah Helwah! ='D


The Name of Allah.
Assalamualaikum.
Alhamdulillah,tepat 12:00 midnite,umur aku masuk 16:)) syukran Ya Allah.Moga Allah S.W.T memberikanku hidayah.InsyaAllah.
tadi,aku dan usrati pergi makan luar sempena hari lahirku.Alhamdulillah,pastu jalan-2 pergi rumah makcikku di jalan ipoh.aku tak sangka yang umur aku dah masuk 16.masa cepat berlalu.aku ingat lagi mase aku tingkatan 1.aku mula-2 masuk asrama,mula berdikari( berdikari la sangat) semuanya buat sendiri.hmm,pejam,celik dah tingkatan 4.huh,' kuasa Allah.siapa yang tahu.dan hari ini pulak merupakan hari terakhir cuti sekolah bulan 3.hehe,petang ni dah balik asrama.hmm,boring pulak.kena la tunggu cuti pertengahan tahun ni.esok aku akan mulakan hidup sebagai seorang pelajar.azam nak cemerlang.aku nak sentiasa rajin.InsyaAllah,buat kerja yang cikgu beri.:)
InsyaAllah,Moga-2 kita sentiasa berada dalam Nusrah Allah.:))
Syukran.Waallahu'alam.=D
Jazakallahu Khairan Khatira:)

No comments:

Post a Comment