Wednesday, March 14, 2012

Sesungguhnya..='D



The Name of Allah..

Assalamualaikum.
Alhamdulillah,syukran kepada Allah atas anugerah aku masih dihadiahi nikmat iman dan islam dan dengan nikmat inilah aku dapat meneruskan perjuangan Nabi Muhammad S.A.W hingga akhir hayatku.InsyaALLAH.

Ya Allah,sesungguhnya aku berharap kepadaMu agar aku dapat meneruskan perjuangan ini. Jadikanlah aku orang yang bertaqwa dan sentiasa mendapat keimanan dan cahayaMu.
Aku hanya insan biasa yang tak kenal apa erti hidup.Allah sahaja yang dapat memberi petunjuk kepadaku.

Ya Allah Ya ilahi,
Jadikanlah kami orang yang selembut Abu Bakar As-Siddiq,
Sebijaksana Umar bin Khattab,
Sedermawan Uthman bin Affan,
Sepintar Ali bin Abi Talib,
Sesederhana Bilal dan setegar Khalid bin Walid Radillahu'anhum.
Amin Ya Rabbal Alamin.

Waallahu'alam.
Jazakallahu Khairan Khatira:)

No comments:

Post a Comment