Thursday, December 8, 2011

LUAHAN DAKU 38 :: TAKUT,,


Assalamualaikum,,indah sungguh ciptaan Allah,tiada pencipta selain dariNya.moga-moga kita ditempatkan dalam syurga kelak..AMIN..
faiz takut,bukan ape,result PMR nak keluar.lagi 2 minggu jer,,bolehke faiz buktikan yang faiz dapat stringht A? saya target 7A jer,saya tau kelemahan saya,Ya Allah,Engkau tunjukkanlah kekuasaanMu kepada resultku,faiz nak dapat yang terbaik dalam result ni,faiz nak buktikan yang faiz boleh,faiz nak banggakan ibu dan Arwah ayah,
Angah minta maaf ayah,,tapi angah berjanji angah dapat yang terbaik masa PMR ni,:((
nak dapat yang cemerlang memang susah,tpi angah buktikan..angah rindu ayah sangat-2,angah doakan supaya ayah aman disana..
Ya Rabbi,izinkanlah aku kembali padaMU..bila lah aku dapat jumpe ayah lagi,mungkin mase di syurga nanti,walaupun susah nak menerimanya,aku akan terima seadanya.,dah 3 tahun ayah meninggalkan aku..

Sedih sangat,,nanti faiz update lagi..Doakan untuk result yang akan keluar ya sahabat!!
Assalamualaikum..
Jazakallahu Khairan Khatira:)

No comments:

Post a Comment