Friday, August 12, 2011

LUAHAN DAKU 34: TRIAL TAMAT.


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
kaifahalukum??
Alhamdulillah,bersykur ke hadrat Ilahi dengan kekuasaanya,dapat juga aku menikmati nikmat iman dan amal..bukan senang nak dapat nikmat macam ini.ramai yang islam tpi tak beriman,,Subhanallah..
Alhamdulillah,tepat 10/8/2011,jam 1.10 ptg..ARAB.trial PMR akhirnya tamat.umpama hilangnya satu beban yang berat di bahu pelajar PMR tingkatan 3 ,,tetapi kami masih sedar yang kami ada beban yang berat yang kami tanggung,
iaitu PMR..
bagi sesetengah orang ade yang sudah bebas,tapi bagi aku belum lagi..sebab aku ni masih byk yang perlu dipelajari,sbb aku ni tak pandai sgt dlm kelas tu..
tapi papehal,
aku bersyukur,lepas ni aku boleh fokus terus untuk PMR..Insyaallah,aku akan buat yang terbaik,aku nak belajar sungguh-2,impian aku nak masuk SBP taun dpn,,,insyallah boleh,..
sekarang ni genaplah 12 hari berpuasa,aku tak tinggal lagi puasa tau..syukur-2..
sebenarnya,takde pape aku nak bagi tau..malas story la..
Wallahu'alam..Insyallah,nanti post lagi
Assalamualaikum..;D
_____________________________________________________________________________________

cuak ,tunggu result keluar..

Jazakallahu Khairan Khatira:)

No comments:

Post a Comment