Tuesday, November 2, 2010

LUAHAN DAKU 10 : SEKOLAHKU ~

Inilah Logo Sekolah Aku...SMK Segambut Jaya ( SEJAYA)....







Ini Dye Sekolah aku.....cntik x? Ak Rse Biase jer...
Ak duk Asrama...Sekolah ade 4 blok...Asrama pun ade 4 Blok...jd Semuanya 8 blok..fuh!!..banyak...siot!! aku ambek Kelas aliran agama (KAA)...Ambek Arab wot!!..tpi susah cket la sbb kne wat karangan ...+fe'el, maksud perkataan+ petikan+bina ayat...mmg susah siot!!
tpi yg aku bnci psl skula ni sbb ade BOYAN...sng kate Indon lar...
Mmg nakal gile...jahat plak tu...
aku ade dengar cite gak pasl pertukaran name skula niyh tahun dpn...arp2 btol ....sbb ak x suke ade nme Segambut ......
ak hrp skula ni akn jdi skula KLusTer atau Skula Berprestasi tinggi ..Satu Hari nnTi..
Ak Hrp ak akan keluar dari skulah ini dengan Kejayaan!!!

Jazakallahu Khairan Khatira:)

No comments:

Post a Comment